Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- emrealtan33@gmail.com
HER SEY ICIN COK TESEKKURLER EMEGINIZE ELINIZE SAGLIK HER SEY UMDUGUMDAN COK GUZEL OLMUS HARIKASINIZ CHICAGODAN SEVGILER
- Olcayatici@gmail.com
Hızlı teslimat için teşekkürler, çok memnun kaldım
YORUM EKLE













Siparişim vaktinde geldi. Daha önemlisi gelen bonsai ağaçları fotoğraflarda göründüğü gibi -hatta fotoğraftakilerden daha da güzeller- ve çok sağlıklı görünüyorlar. Çok teşekkür ediyorum.