Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- TEŞEKKÜR
- Teşekkürler
Çiçek diyarı son derece güvenilir ve ilgili çalışanlara sahip bir firma.Güvenle sipariş verebilirsiniz.
- Gayet başarılı
Ablama hediye olarak gönderdim hem kendim hem de ablam çok beğendi. Gerçekten çok başarılı tereddütte kalmıştım bazı yorum ve şikayetlerden kaynaklı. Ancak hiç öyle olmadı bence parasına da değer.
YORUM EKLE











Sabah siparişimi 9:00 da verdim inanılmaz hızlı teslimatınız için çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamı dileklerimle