- Her şey çok güzel
- Teşekkür
Söz için istedim. Çok güzel hazırlanmıştı tam istediğim gibi nişanlım ve ailesi çok beğendi. Çok teşekkürler Çiçek Diyarı
- ahmet-tumer24@hotmail.com
Ürünleriniz kaliteli ve hizmetiniz de aynı şekilde kaliteli diye sizi tercih ediyorum İstanbul Anadolu yakasında oturmaya rağmen fakat bu sefer aynı memnuniyeti sağlanamadığınizi söylemem gerek siparişte belirttiğim saatte ulaşmadı ve çiçekgi alması gereken kişi orada olmadığı zamanda teslim ettiniz maalesef ve anlamını yitirmiş oldu bu durum
Değerli Müşterimiz, ürünlerimiz mağazamızda butik olarak hazırlanıp gönderiliyor, teslim etmemiz gereken saat aralığında teslim ettik, bize notunuzda belirttiğiniz saatte teslimat yapabilmemiz için özel saat seçmeliydiniz. Özel saat seçen müşterilerimiz için siparişe özel araç çıkartıyoruz ve istediğiniz saatte teslim ediyoruz.











Siparişimi verdiğim andan teslim edîlene kadar ve seçtiğim ürün kalitesi çok güzeldi.