çiçekler kesinlikle resimlerinde göründüklerinden bile daha güzeller.servis çok hızlı.çok memnun kaldım.burdan 2.sipariş verişim.bundan sonrada başka yerden sipariş vermem.kaliteli hizmetiniz için teşekkürler.
Gönderenşeyda ataytür-
zelihahasanusta@gmail.com
Tek kelimeyle şahane!
GönderenZeliha Hasanusta-
rasit.budak@hotmail.com
Ürün çok güzel zamanımda hızlı teslimat çok tşk ederim
çiçekler kesinlikle resimlerinde göründüklerinden bile daha güzeller.servis çok hızlı.çok memnun kaldım.burdan 2.sipariş verişim.bundan sonrada başka yerden sipariş vermem.kaliteli hizmetiniz için teşekkürler.