Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- nsariogullari@hotmail.com
- sselingoker@gmail.com
Teslimat tam zamaninda ve gayet hizli gerceklesti. Resmine tam uygun bir buket teslim edildi. Tesekkurler!
Çok özenli hazırlanmış ve vaktinde yapılmış teslimat için teşekkürler. Çok memnunuz
YORUM EKLE











Çok teşekkürler internetten hiç çiçek göndermediğim için çok teredütlüydüm ama giden çiçek resimden bile güzel.