Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Çok basarili
- kosey427@gmail.com
Elinize emeğinize sağlık çok güzel görünüyor eşim çok beğendi
- Harika çiçekler
Çiçekler harikaydı - teşekkürler!
YORUM EKLE
Elinize emeğinize sağlık çok güzel görünüyor eşim çok beğendi
Çiçekler harikaydı - teşekkürler!
Ürün görseldeki gibi taptaze geldi içinde hiç solmuş çiçek yoktu. Çok beğendim. Çiçek sepetinden 1000 kat iyi.