Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- yusufisilakgs@hotmail.com
- Sade ve şık
Sipariş verirken yorumları okuduğumda biraz tereddüt etmiştim ama mesai arkadaşıma sipariş verdiğim bambular sade ve şık bir süslemeyle geldiğinde çom menmun kaldım. Bambular taze ve canlıydı tüm ekibe teşekkürler.
- Teşekkür
Tam bir sanat eseri olumuş. Titiliğiniz özeniniz için çok teşekkür ederim.
YORUM EKLE











İlk defa alışveriş yaptığım çiçekdiyarından memnun kaldım. Gönderilen ürün resimdekiyle birebir uyuyordu bunda biraz tereddütüm vardı açıkcası ama hiçbir sorun olmadı ürünle ilgili sipariş verdiğim andan teslim edilene kadar. Çok teşekkürler.