Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- hulyaduzenli@gmail.com
Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz. Ürünler Şişli mağazamızda özenle hazırlanarak tek merkezden tüm İstanbula dağıtım yapıyoruz, Son günlerde İstanbul trafiğinde yaşanan yoğunluktan dolayı gecikmeler yaşadık, yaşanan aksaklıktan dolayı anlayışınızı bekliyor, özür diliyoruz.
- Tebrikler
Oncelikle firmanızın ve sitenizin basarisindan dolayi sizi tebrik ederim. Cicekler ayni resimde goruldugu sekilde teslim ediliyor. Bu sebeple devamli sizi tercih ediyorum.
- Pilotbal53@gmail.com
Zamanında ve fotoğrafında taahhüt edildiği gibi geldi teşekkür ederim
YORUM EKLE











Çiçekleriniz gayet güzel. Ancak teslimat saati noktasında biraz daha hassasiyet göstermeniz gerekir. Sipariş ettiğim üründe bu konuda aksaklık yaşadım.