Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Bonsai
- Mutlu Gelin
Birçok site gezdim ama Çiçek Diyarındaki buketler kadar güzelini göremedim. Siparişimi verirken resimdeki gibi bir buket gelip gelmeyeceğinden şüphelerim vardı. Verdiğim adrese tam zamanında gelen gelin buketim harikaydı..Hizmet, kalite ve zamanında teslim için çok teşekkürler...Bu özel günümde beni mutlu ettiğiniz için ayrıca teşekkürler.
- TEŞEKKÜR
GÖNDERİLEN ÇİÇEK TAZE VE GÖRÜNTÜ İTİBARİYLE MÜKEMMEL İSTEDİĞİM SAAT ARALIĞINDA TESLİMAT YAPILDI .MÜSTERİ TEMSİLCİSİ ARKADAŞA İLGİSİNDE DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM.
YORUM EKLE











Çok teşekkürler çiçek görselde kinin aynısı geldi. ve hızlı geldi görüşmek üzre sevgiler.