Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Feyzon@gmail.com
BONZAİMİ ZAMANINDA VE EKSİKSİZ ALDIM TELOFONLA VERİLEN BİLGİLERDE BENİ ÇOK MUTLU ETTİ.
- Çok zarif ve yaratıcı bir ürün
Merhaba öncelikle zamanında teslimat için çok teşekkürler...Ürün sitedeki görüntüsünden daha şık Geçmiş olsun çiçeği olarak gönderdiğim Sevgi Bahçesi adlı ürününüz annem tarafından da çok beğenildi kendisine hem moral oldu hem de güzel bir hatıra oldu...Ellerinize emeğinize sağlık
YORUM EKLE











Çok güzel bir çiçekti. Teşekkürler. Ancak çiçek yanında bakımı ile ilgili bir bilgi olsaydı daha güzel olurdu.