Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Güzel hizmet
- muzeyyenozel@gmail.com
Cicegim tam zamaninda ve aynen ornek resimde gorundugu kadar guzel selilde teslim edilmis. Harika hizmet gercekten. Cok tesekkurler
- yusufisilakgs@hotmail.com
İlk defa alışveriş yaptığım çiçekdiyarından memnun kaldım. Gönderilen ürün resimdekiyle birebir uyuyordu bunda biraz tereddütüm vardı açıkcası ama hiçbir sorun olmadı ürünle ilgili sipariş verdiğim andan teslim edilene kadar. Çok teşekkürler.
YORUM EKLE











Hiçbir sıkıntı olmadan zamanında teslimat ve ürün aynen görseldeki gibiydi. Teşekkürler