Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- noterfadime@gmail.com
Sisteminizi hizmet anlayışınızı beğendim.
- Çok zarif ve yaratıcı bir ürün
Merhaba öncelikle zamanında teslimat için çok teşekkürler...Ürün sitedeki görüntüsünden daha şık Geçmiş olsun çiçeği olarak gönderdiğim Sevgi Bahçesi adlı ürününüz annem tarafından da çok beğenildi kendisine hem moral oldu hem de güzel bir hatıra oldu...Ellerinize emeğinize sağlık
YORUM EKLE













Sipariş ettigim bonsai aynen resimde görüldüğü gibi geldi ancak açtığımda saksısı kargoda ortadan ikiye kırılmıştı. Sağolsunlar yeni saksı gonderdiler ama aktarmak zor oldu ayni saksı olmasına rağmen toprak fazla geldi ve kabarık durdu. Umarım tutar ve ölmez!