Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Harikasınız
- cafer.d@teleplanet.at
göndermis oldugunuz cicek resimdeki ile birebir. emeginize saglik...iyi calismalar.
- teşekkürler
Gösterdiğiniz ilgi-profesyonellik ve sağladığınız müşteri memnuniyeti için çok teşekkürler
YORUM EKLE













Sipariş ettiğimde biraz şüphelerim vardı ancak biraz geç gelmesine rağmen şakayık delisi arkadaşım bu çiçeklere bayıldı. Harikasınız.