Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Dilek ağacı
- emrealtan33@gmail.com
Siparişim vaktinde geldi. Daha önemlisi gelen bonsai ağaçları fotoğraflarda göründüğü gibi -hatta fotoğraftakilerden daha da güzeller- ve çok sağlıklı görünüyorlar. Çok teşekkür ediyorum.
- ezgimutlu@gmail.com
Bu siteden aldığım sipariş ettiğim hiçbir üründe hayal kırıklığı yaşamadım. Tamamen göründüğü gibi geliyor. Bu son aldığım orkideler de yine beklediğim gibi. Teşekkürler…
YORUM EKLE









Zamanında teslimat kaliteli ürünler resimdeki gibi oluşu özenle hazirlanmasi gerçekten çok memnun kaldim tesekkurler