Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Çok memnun kaldık
- rana-sufi@hotmail.com
anneler günü için kendim ve oğlum adına verdiğim iki çiçek siparişim de erken bir saatte özenle ulaştırıldıoğlum furkan adına vermiş olduğum diğer çiçek siparişinin içine not yazısı koymayı unutmuşsunuz tek eksik bu. Hızlı gönderi ve özenli buketler için teşekkürler...
- mrtshn52@gmail.com
Harika bir kurum cicekleride muhtesem kiz arkadasim bayildi cok tesekkur ederim :
YORUM EKLE









Görseldekiyle birebir geldi siparişimiz. Çiçekler de vazosu da çok şıktı. Fiyatı da gerçekten çok uygun. Başka yerlerde birkaç olumsuz yorum görünce korkmuştuk ama ilk sefer de bizi hayal kırıklığına uğratmadı çiçek diyarı. Artık buraya devam. Teşekkür ederiz.