Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Bu sefer üzdü
Değerli müşterimiz, Öncelikle siparişlerinizde bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Anneler günü yoğunluğundan dolayı yaşanan gecikmeden dolayı kusura bakmayın, özel günlerde sipariş aşamasında gün içinde teslimat olarak alıyoruz siparişleri, Kullanılan orkide taze ve yeni gelen bir orkide, ancak renk olarak aynı üreticiden almamıza rağmen mevsimden dolayı açık renkli olarak geldi o yüzden size soluk gibi gelmiş lmalı. Orkide ile ilgili sorun yaşarsanız değişimini sağlarız.
- ozcan.tokmakci@gmail.com
Tam istediğimiz gibiydi. Teşekkürler.
- Çok hoş.
Gerçekten çok hoş ve etkileyici bir ürün.
YORUM EKLE













Daha önce birçok kez sipariş verdim ve çok memnum kaldım. Anneler gününde anneme bu çiçeği gönderdim fakat çiçek hem rengi soluk hem de geç geldi keşke bu özel günde daha iyi bir sonuç olsaydı.