Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Metehan@hotmail.com
- Çok teşekkürler
Sayın Çiçek Diyarı ürünü zamanında ve eksiksiz teslim ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Annem çiçeklerinizi çok beğendi
- Ürün kalitesi
güzel bir bonsai teslim saatinde geldi ve özenle hazırlanmış kaliteli malzeme kullanılmış ama görseldeki solda duran kütükten yoktu içinde bu biraz üzücü
YORUM EKLE













Özel günlerim için olan gönderimlerimi anlamlandırdığınız için çok teşekkür ederim. Detayları atlamadan istenilen şekilde teslimatta çok iyisiniz.