Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- evet
- drzeynep5612@gmail.com
Daha iyi bir çiçekçi yok. Harikasınız. Her seferinde.
- Harikasınızzz...
Son bir gün kala oğlumun okuma bayramı organizasyonu için öğretmenimize çiçek siparişinde bulundum hatta cumartesi günü aynı günde yaklaşık 2 saat içinde şaşılacak bir durum elime geçti.Çiçek beklediğimden de çok güzeldi.Tek kelimeyle harika bayıldık.Watsap müşteri temsilciliğinden tutunda Müşteri memnuniyeti odaklı çalışan firma bulmak çok zor.Artık sizinleyiz ve ikinci siparişimi oluşturuyorum.Herşey için çok teşekkürler.Başarılarınızın devamı dilerim.
YORUM EKLE













evet gerçekten dediğiniz gibi çiçek çok hoş görünüyor insanın içini açıyor resmen