Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- filizyp@icloud.com
- Sipariş değerlendirme
Bugün sipariş verdim ancak resimde görüldüğü gibi canlı renkler değildi. Soluk geldi çiçeklerin bir kısmı
Değerli müşterimiz, yorumunuz için teşekkür ederiz, her türlü yorum ve eleştiri bizi daha yukarı taşıyacaktır, Çiçeklerimiz günlük gelir, en canlı ve güzellerini seçerek alırız. Ancak sıcak hava şartlarından dolayı nakliye esnasında canlı çiçeklerde küçük problemler oluşabilmektedir. Özellikle çok sıcak havalarda anlayışınızı bekliyor teşekkür ediyoruz.
- reyhankaradeniz53@gmail.com
Siparisim zamaninda özenle yerine teslim edildi.Verilen hizmetten çok memnun kaldim.Tesekkurler
YORUM EKLE













İlk siparişimdi ve kafamda bir sürü soru vardı. Çiçek diyarı işinin ehli kaliteli ürünleri ve teslimattaki hızıyla memnuniyetimi kazandı. Her bir çalışana çok teşekkür ediyorum İyi çalışmalar