Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- mrtshn52@gmail.com
- ahmet.islek@windowslive.com
Degerli temsilci esime dogum gunu hediyesi olarak yolladigin urunun saksi tabagi kirik cikti. sorun kargodan veya sizden beni cok ilgilendiren bir durum degil. hediyenin kirik olarak ulastirilmasi hic hos olmadi.
Ahmet Bey, ürün teslim edildiğinde, ki teslimatı yapan personelimiz kesinlikle kontrol etmeden teslimat yapmıyor, üründe ve tabağında hiç bir problem yoktu. Muhtemelen teslimattan sonra kırılmış olabilir. Biz müşteri memnuniyeti için yeni tabak gönderdik
- Basarili tanzim
Ben cok memnun kaldim ellerinize saglik
YORUM EKLE













Harika bir kurum cicekleride muhtesem kiz arkadasim bayildi cok tesekkur ederim :