Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- zeynepkadirbeyoglu@outlook.com
- nursen0206@hotmail.com
Cok begendim. Resimde gordugumuzun aynisi geldi. Hizli teslimat icinde tesekkurler.
- onat.bitik@gmail.com
Memnun kaldım tavsiye ederim
YORUM EKLE
Cok begendim. Resimde gordugumuzun aynisi geldi. Hizli teslimat icinde tesekkurler.
Memnun kaldım tavsiye ederim
Anneler gununde 8 farkli firmadan 8 farkli cicek siparisi vermistim hepsinde sorun yasandi. Sizinki sapasaglam tam resimde gorundugu gibi cok nazir biri tarafindan ulastirildi. Herkesin emegine saglik tesekkur ederim. Bundan sonra sizden şaşmayacagim