Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- dgny__@hotmail.com
- Teşekkürler
siparişim tam zamanında ve fotoğraftan bile daha güzel ulşamıştır. desteğiniz için teşekkür ederim.
- Dendrobium
Resimdeki sunum daha hoşgiden seramik saksı beyaz olmasa daha güzel olabilirmiş.Ama sitenizin özenini ve zamanlamasını çok beğeniyorum. Rakiplerinizden çok daha estetik bir şekilde gönderiler yapıyorsunuz. Teşekkürler.
YORUM EKLE









Cok iyi tesekkur ederim