Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- annem çok beğendi
- aycaulker@gmail.com
Gayet memnun kaldim tesekkur ederim.
- betilkirboz@gmail.com
Çok beğendim tam olarak görselde ki gibi çok şık ve zarif.
YORUM EKLE
Gayet memnun kaldim tesekkur ederim.
Çok beğendim tam olarak görselde ki gibi çok şık ve zarif.
ilk defa sipariş verdim ve inanılmaz memnun kaldım. sipariş süresince gösterdiğiniz özen ve şahane çiçeğiniz için çok teşekkürler. bundan sonra hep sizi tercih edeceğim Çiçek Diyarı!