Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- nurhayatzeyrek@hotmail.com
- nizamettincengiz@gmail.com
Değerli bir sanatçıya yolladığım çiçek için teşekkür aldımben de size teşekkür ederim
- dillekkazici@outlook.com
Fotoğrafta gözüktüğü gibi dev ve taze bir buket çok memnun kaldım.
YORUM EKLE













Ürünü çok beğendim sadece not kartı hoşuma gitmedi şık bir notluk olabilirmiş.teslimat 14:00-18:00 arasıydı ve 18:20 de teslim edildi istanbul trafiği için görmezden gelinebilir bi gecikme