Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- demetozdamar@hotmail.com
- SİPARİŞİM
TEŞEKKÜRLER GEÇ OLDU FAKAT GÜZEL GELDİ DEĞDİ TEŞEKKÜR EDERİM
- gunes.yap@gmail.com
Elinize sağlık çok güzel bir çiçek olmuş . Kalitenizden ödün vermediğiniz için teşekkür ederim .. Aynı görseldeki çiçek ve çok hızlı teslimat tebrik ederim .
YORUM EKLE













Her zamanki gibi kaliteden ödün vermiyorsunuz. Teşekkürler