Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Teşekkürler
- sedadom@hotmail.com
siparişimden 2 saat bile geçmemişken istediğim gibi hazırlayıp erkenden ulaştırdığınız emekleriniz için teşekkürler .Başarılarınızın devamını diler
- grape0322@gmail.com
Çiçek çok canlı çok güzel şekilde gitti arkadaşıma çok teşekkürler
YORUM EKLE













Öncelikle 15.00 de verdiğim siparisi 16.30 da yetiştirmeniz harikaydı. Beklediğimden hızlı ve sistematik çalışmamız güzeldi. Hiç bir sitede bulamadığım bonsai nin de onlarca çeşidi vardı. Bundan sonra kullanacağım bir site olacağınız kesin