Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Çiçek aranjman
- gokhan_kocak2003@yahoo.com
Her zaman sipariş verdiğim ne kalite de ne de teslimatta sorun yaşamadığım işlerini kaliteli yapan bir yer tebrik ederim elinize sağlık
- bnglshdmir@gmail.com
Saatinde teslimatı memnun edici fakat ürün görseldeki gibi değildi daha cansızdı ama yinede güzeldi. Teşekkürler ..
YORUM EKLE













Şimdiye kadar 4 defa sipariş verdim. Hiçbirinden pişman olmadım. Eşim bütün hediyelerimi çok beğendi. Teşekkürler..