Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Teşekkür
- Mor Laleler
Çokk eşekkürler Öğleden hemen önce verdiğim siparişi 14:00e yetiştirdiniz. Çok teşekürler
- kubradcl@gmail.com
Harika bir işletme muazzam bir kalite
YORUM EKLE
Çokk eşekkürler Öğleden hemen önce verdiğim siparişi 14:00e yetiştirdiniz. Çok teşekürler
Harika bir işletme muazzam bir kalite
Size nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum bu dönemde bu kadar özenle çalışmanız o kadar mutluyum ki. Siparişim tam zamanında ulaştı ve harikaydı iyi ki sizi bulmuşum . Ve çok çok beğenildi Herşey için tekrar teşekkür ederim bol kazançlar...