Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Gayet başarılı
- Dilek.asan@hotmail.com
Gercekten cok memnun kaldim ilginiz ve alakaniz icin cok tesekkur ederim
- Çok güzel
Çok güzel bir şekilde gönderdiğim kişiye ulaştı taptaze hoş kokulu çiçekler .. Kısa sürede teslim ettiler vazo aynı şekilde ama beyazdı görseldekiden çok daha uyumlu güzel bir aranjman olmuş . Teşekkürler
YORUM EKLE













Ablama hediye olarak gönderdim hem kendim hem de ablam çok beğendi. Gerçekten çok başarılı tereddütte kalmıştım bazı yorum ve şikayetlerden kaynaklı. Ancak hiç öyle olmadı bence parasına da değer.