Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Teşekkürler
- ezgideliak@gmail.com
Ürün tam da sitenizde göründüğü gibi. Çok güzel bir hediye oldu. Zamanlama da müthiş. Çok teşekkür ederim.
- Harikasınız
Sipariş ettiğimde biraz şüphelerim vardı ancak biraz geç gelmesine rağmen şakayık delisi arkadaşım bu çiçeklere bayıldı. Harikasınız.
YORUM EKLE














Merhaba Defalarca arayıp kafanızı şişirmeme rağmen sabırla yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim. Gelen çiçekler ise çok güzel ve özenle hazırlanmıştı. Çok memnun kaldık :