Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- didempillik@hotmail.com
- hilalakyildiz@windowslive.com
Sayın yetkili öncelikle vermiş olduğunuz hizmet kalitesinden dolayı çok ama çok teşekkür ederiz. Sipariş aşamasından ve teslim süreci çok profesyonel olarak yapılmıştır. Her şey için teşekkür ederim.
- Twins bonsai
Resimdeki halinden çok daha güzel olduğunu söylediler. Bende size çok teşekkür ediyorum.
YORUM EKLE













Ilk defa bugün firmamızdan siparis verdim.kendi kendime harika bir çiçek aldım. Gelen mimozalar cok güzel sunum harika kaliteli ve şık. Son zamanlarda çiçek gönderirken firma sıkıntısı yaşarken sizi keşfettigime cok memnun oldum. İlginiz için teşekkür ederim.