Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Tercih Edebilirsiniz
- ugur.yalcin@tav.aero
sipariş ettiğim ürün resimdeki gibi mükemmel şekilde özenerek hazırlanıp belirtilen adrese zamanında gitti.Güvenli ve kalitenin adresi olarak sizleri tebrik ederim.
Bu güne kadar birçok çiçek siparişi verdim. Ancak bu kadar güzel görünüme sahip böylesine taze çiçeklerle ve bir o kadar da hızlı muhteşem hizmet ile ilk defa karşılaştım. Kesinlikle 1.sınıf bir işçilik umarım hep böyle kalırsınız, Kesinlikle sevdiklerinizi mutlu edip onlara verdiğiniz değeri anlatmak için en doğru adres
YORUM EKLE













Bilinen markalar harici bu firmayı ilk defa gördüm ve iyice inceledim daha sonra sipariş verdim. Gerçekten memnun kaldım ve eşim çok beğendi. Zaten en önemli kısım bu değil mi? Her şey için teşekkür ederim Çiçek Diyarı. Birçok kişiye artık sizi önereceğim. Çiçek alacak kişiler için not: Fazla düşünmeyin sipariş verin ve gerisini onlara bırakın...