Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- asm.ankahukuk@hotmail.com
- hulyaduzenli@gmail.com
Çiçekleriniz gayet güzel. Ancak teslimat saati noktasında biraz daha hassasiyet göstermeniz gerekir. Sipariş ettiğim üründe bu konuda aksaklık yaşadım.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz. Ürünler Şişli mağazamızda özenle hazırlanarak tek merkezden tüm İstanbula dağıtım yapıyoruz, Son günlerde İstanbul trafiğinde yaşanan yoğunluktan dolayı gecikmeler yaşadık, yaşanan aksaklıktan dolayı anlayışınızı bekliyor, özür diliyoruz.
- Teslimat
Siparişim istediğim saatte teslim edildi. tüm detaylar çok güzeldi. ürün sitedekiyle aynı hatta daha da zarif gözüküyordu. teşekkürler
YORUM EKLE













Her zaman verdiğim siparişler zamanında ulaştı ve kaliteli bir şekilde resimde göründüğü haliyle teşekkür ediyorum