Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- evrenerciyes@hotmail.com
gönderilen çiçeği beğendim. Gönderim yapılmadan önce resim gönderilmesi ve vazo değişikliği önerisi ve istediğim renkte vazo gönderilmesi hoşuma gitti. Sadece vazoda ufak tefek çizikler vardı ve çok azcık da olsa vazonun kirli gönderilmesinden birazcık rahatsız oldum. Genel olarak beğendim. Herşey için teşekkürler.
- sirel.sunguroglu@wmglobal.com
Hızlı ve özenli çalışmanız için çok teşekkür ediyorum.
YORUM EKLE









Göndermiş olduğunuz çiçek görseldeki gibi çok güzeldi. Vaktinde teslimat içinde teşekkür ederim