Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- sebnem@birevent.com
Değerli müşterimiz Çiçeği beğenmenize sevindik, gecikmeden dolayı özür dileriz, çiçeğiniz alıcıya teslim edildi. Araçta yaşanan sıkıntıdan dolayı gecikme oldu.
- Leila.erginlik@hotmail.com
Çiçeği çok beğendim fotoğraftaki gibi özenle ve vaktinde geldi teşekkür ederim
- Her şey çok güzel
Siparişimi verdiğim andan teslim edîlene kadar ve seçtiğim ürün kalitesi çok güzeldi.
YORUM EKLE









Çiçek gayet güzel geldi çok teşekkürler sadece 15.00 teslim edilmesi gerekirken 16.27 de teslim edildi işyeri olduğu isçin teslim saatleri çok önemli iş yeri kapanabiliyor çünkü