Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Elinize Sağlık
- gknyucesan@gmail.com
İlk siparişim her şey çok güzel görselde nasıl ise teslimat da öyle olmuş ellerinize sağlık teşekkürler
- ezgimutlu@gmail.com
Bu siteden aldığım sipariş ettiğim hiçbir üründe hayal kırıklığı yaşamadım. Tamamen göründüğü gibi geliyor. Bu son aldığım orkideler de yine beklediğim gibi. Teşekkürler…
YORUM EKLE









Ürün görseldekiyle aynı zamanında teslimat ve bilgilendirme güzel ellerinize sağlık..