Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Sipariş
- Ürün çok güzel
Ürün çok güzel çok teşekkür ederin.
- hulyaduzenli@gmail.com
Çiçekleriniz gayet güzel. Ancak teslimat saati noktasında biraz daha hassasiyet göstermeniz gerekir. Sipariş ettiğim üründe bu konuda aksaklık yaşadım.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz. Ürünler Şişli mağazamızda özenle hazırlanarak tek merkezden tüm İstanbula dağıtım yapıyoruz, Son günlerde İstanbul trafiğinde yaşanan yoğunluktan dolayı gecikmeler yaşadık, yaşanan aksaklıktan dolayı anlayışınızı bekliyor, özür diliyoruz.
YORUM EKLE









Siparişim yarım saat içinde teslim edildi çok şaşırdım. Süper hızlı ve görseldekinin aynısı çok teşekkür ederiz. Mutlu yıllar herkese :