Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- afiyet olsun
Eşim hediye etti ama mandalinaları yememek için kendimi tutuyorum resmen.çok güzel bir bitki.
- Bonsai ağacı lemon
Umduğumdan güzel bi ağaç geldi teşekkürler ederim güzel bi hediye
YORUM EKLE
Eşim hediye etti ama mandalinaları yememek için kendimi tutuyorum resmen.çok güzel bir bitki.
Umduğumdan güzel bi ağaç geldi teşekkürler ederim güzel bi hediye
Merhabalar Daha once sitenizi kullanmadigim icin tereddut etmistim fakat telefonla size ulasmam ve aninda işlemi gercekestirmeniz guvenimi sagladi.Gonderilen bonsai cok hosumuza gitti tesekkur ederiz.