Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- ezgimutlu@gmail.com
- alarabusraergen@hotmail.com
Tarabya çiçek aranjmanı göndermiştim ve ürün tam zamanında teslim edilmesiyle birlikte fotoğraftakiyle birebir aynı. Çok teşekkür ederim Çiçek Diyarı bundan sonra hep buradan çiçek gönderimi yapacağım
- teşekkürler
Gösterdiğiniz ilgi-profesyonellik ve sağladığınız müşteri memnuniyeti için çok teşekkürler
YORUM EKLE









Bu siteden aldığım sipariş ettiğim hiçbir üründe hayal kırıklığı yaşamadım. Tamamen göründüğü gibi geliyor. Bu son aldığım orkideler de yine beklediğim gibi. Teşekkürler…