Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Beyaz Dendrobium Orkide
- salihabakirci@gmail.com
Ürün görseldekinden daha güzelmiş. Aşırı seçici ve begenmesi zor bir insanım ama bayıldım.İşin ehlisiniz. Teşekkür ederim.
- Tam vaktinde teslimat
Çiçek her zamanki gibi hem göründüğüyle birebir aynı hem de çok kaliteli şekilde hazırlanmıştı. Yorumumu dikkate aldıkları için ayrıca teşekkürler.
YORUM EKLE













Öncelikle aynı resmideki gibi geliyor olması çok önemli teslimatın hızlı ve düzgün olması da ayrı bir güvenillirliği arttırıcı bir sebeptir. emeği geçen herkese teşekkürler...