- miraycekic@hotmail.com
Değerli müşterimiz, öncelikle değerlendirme için teşekkür ederiz, Çiçek Diyarı ekibi olarak bu şekilde bizi her zaman ileriye itecek eleştirilerle kendimizi geliştiriyor ve her daim daha güzelini yapmak için çaba gösteriyoruz. Sizin de belirttiğiniz gibi özellikle kesme çiçekler doğanın bir parçasıdır ve her zaman birebir aynı çiçekler gelmez o yüzden çok küçük de olsa farklılıklar olabiliyor, ekip olarak minumuma indirerek çiçekleri özenle hazırlıyoruz.
- ebrrklmc@gmail.com
Sipariş onayından teslimata kadar ilgili bi ekip zamanında ve beklediğimden iyi şekilde teslim edildi teşekkürler.
- sipariş
Bir terfi tebriği için sipariş ettiğim mini mor orkide beklediğimden de güzeldi. Teslimat tam saatinde yapıldı ve çok hızlıydı. Çook teşekkür ederim.













Merhaba Çiçeklerde görsel ile birebir gitmesi oldukça zordur. Böyle bir beklenti de çok doğru değildir. Çiçek görsel ile benziyor benzetilmeye çalışılmış ancak giden çiçek oldukça özensiz ve hacimsiz duruyordu. Bu sebepten göndermiş olduğum için içime sinmedi. Bilginize Sevgiler