Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Teşekkür
- sumeyye_karan@hotmail.com
Çiçek inanılmaz hızlı gitti. Beklediğimizden daha da güzel geldi. Annem için almıştım. Kendisi de çok beğendi. Çok teşekkür ederim.
- Çok Güzel
Evde yapılacak nişanım için sipariş ettim. Resimden boyutlarını pek anlayamamıştım. geldiğinde çok gösterişli ve harika bir çiçek olduğunu gördüm. Bundan sonraki siparişlerimi gönül rahatlığıyla verebilirim. Tüm ekibe teşekkürlerimle...
YORUM EKLE









Hızlı teslimat ve harika tasarım için teşekkürler.