Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- muhasebe@nevmed.net
- Bol Şanslar
Sipariş ettiğimde resimdeki ürünün geleceğinde şüphelerim vardı. Ürün geldiğinde resimdekinden çok daha güzel olduğunu gördüm.TASARIM VE SUNUM BİR HARİKA.Vazo kaliteli.. Çok teşekkürler ve bol şanslar dilerim Tüm ekibinize..
- sedatepe61@gmail.com
Siparişim gün içinde hızlı ve görselde ki gibi teslim edildi. Siparişin teslim edildiği bilgisi de tarafıma mesaj yoluyla bildirildi. Sorun yaşamadım. Teşekkür ederim
YORUM EKLE













Müşteri ilişkileri desteği ve zamanında güzel teslimat için teşekkür ederiz.