Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- mrvgencturk@gmail.com
- Cananunverdi@hotmail.com
Çiçekler çok güzel. Teşekkürler. Yalnız notum veya herhangi bir kağıt verilmedi. Sonradan farkettim.
- yesim.sonmez@teb.com.tr
Bir çiçek göndereceksem başka hiçbir yere bakmam. Bir kez daha çok memnun kaldım. Çiçekleriniz her zaman taze ve özenli hazırlanmış şekilde karşı tarafa verilmek istenilen duyguyu çok başarılı iletiyor. Emeğinize sağlık.
YORUM EKLE









cicegi teslim almislar fotografta gordum mukemmel gozukuyor ellerinize saglik cok basarilisiniz