Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- TEŞEKKÜR
- Elinize sağlık
Söz için sipariş ettim inanılmaz güzel bir Çiçek hazırlanmıştı istediğim Zamanda teslim edildi tüm Ekibe teşekkürler..
- fmozturk@gmail.com
15 gün öncesinden sipariş vermeme ve bu mevsim çok bulunmayan bir çiçek seçmeme rağmen zamanında ve eksiksiz teslimat için teşekkürler.
YORUM EKLE













ÇOK HIZLI VE ZAMANINDA TESLİMAT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. VE HİZMET KALİTENİZ VE VERDİĞİNİ GÜVEN İÇİN DE AYRICA TÜM ÇALIŞANLARI TEBRİK EDİYORUM.