Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- zuhalbarut@hotmail..com
“Değerli müşterimiz, Bu güzel geri bildiriminiz bizi çok mutlu etti! Çiçeklerimizi her zaman en taze ve özenli şekilde hazırlayıp, sizlere görsellerde gördüğünüz gibi ulaştırmak en büyük önceliğimiz. Memnuniyetiniz bizim için çok değerli ve motivasyon kaynağımız. Güveniniz ve desteğiniz için teşekkür ederiz, güzel günlerde görüşmek dileğiyle! 🌸”
- discanbalkan@hotmail.com
Merhaba! Hızlı ve zamanında teslimat için çok ama çok teşekkür ederim. İşinizi layıkıyla yaptığınız için saygılar.. İyi çalışmalar dilerim..
- Teşekkürler.
Bir kaç gün önce bu çiçeği sipariş ettim.Çiçek kısa zamanda geldi ve çok memnun kaldım.Özellikle fotoğraftaki ürünün aynısının gelmesi ve siparişimin çok çabuk gelmesi beni çok memnun etti.Yeniden teşekkür ederim.
YORUM EKLE









Uzun süredir tüm çiçeklerimi sizden gönderiyorum. Sistemde gördüğüm gibi aynı şekilde özenli yapılıp teslim edilmesi görseli ile aynı olması sizi tercih etmemin en büyük sebebi. Daha önce de internet üzerinden başka siteden veriyordum ancak bu tür sıkıntılar yaşıyorduk. Aynı özen ve kalitede devam ettiğiniz sürece değiştirmeyi düşünmüyorum. Elinize emeğinize sağlık. Teşekkür ederim.