Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- isagokbulut37@gmail.com
- drgoncapiskin@yahoo.com
İzmirden sipariş verdim hem telefon la hem de online olarak mağazaya ulaşmam çok kolay oldu personel çok yardimci sıkıntımı kisa surede çözdüler cok memnun kaldim urun gorseldeki gibi teşekkür ediyorum...
- beyaz güller
Gördüğüm engüzel beyaz güllerdi.
YORUM EKLE









Teşekkürler çok güzel güller taze sipariş tam zamanında geldi.