Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- gizem._.94gs@hotmail.com
Degerli musterimiz Anneler günü yoğunluğu ve pandemi şartlarında zor çalışma koşullarından dolayı bu seferlik affınıza sığınıyoruz, Her zaman özenle hazırlamaya gayret ediyoruz.
- Çok Güzel
Evde yapılacak nişanım için sipariş ettim. Resimden boyutlarını pek anlayamamıştım. geldiğinde çok gösterişli ve harika bir çiçek olduğunu gördüm. Bundan sonraki siparişlerimi gönül rahatlığıyla verebilirim. Tüm ekibe teşekkürlerimle...
- teşekkür
bugun verdiğim ferforje menekşe çiçek sparişimdeki hızınız kaliteli ürün hizmetiniz için teşekkür ederiz
YORUM EKLE













Her zaman sitenizden sipariş vermekteydim diğer sitelerden ziyade sizin kalitenizi beğeniyordum. Ancak bu anneler günü için sipariş verdiğim bambu çiçekle gelen bambu çiçeğin süslemeleri asla bir değil. Bu sebeple görselin gösterişli olup gelen çiçeğin özensiz oluşu canımızı sıktı. Sonuçta hediye olarak gönderiyorum. Görseldekiyle birebir süsleme olması gerekirdi. Bir daha sitenizden sipariş vermeyi düşünmüyorum.