Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Çiçek aranjman
- safak-kilic@hotmail.com
Ürünü hediye olarak gönderdim kusursuz bir şekilde ulaştırıldı teşekkür ederim
- drzeynep5612@gmail.com
Daha iyi bir çiçekçi yok. Harikasınız. Her seferinde.
YORUM EKLE
Ürünü hediye olarak gönderdim kusursuz bir şekilde ulaştırıldı teşekkür ederim
Daha iyi bir çiçekçi yok. Harikasınız. Her seferinde.
Şimdiye kadar 4 defa sipariş verdim. Hiçbirinden pişman olmadım. Eşim bütün hediyelerimi çok beğendi. Teşekkürler..