Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- bambu çiçek
- Harikasınızzz...
Son bir gün kala oğlumun okuma bayramı organizasyonu için öğretmenimize çiçek siparişinde bulundum hatta cumartesi günü aynı günde yaklaşık 2 saat içinde şaşılacak bir durum elime geçti.Çiçek beklediğimden de çok güzeldi.Tek kelimeyle harika bayıldık.Watsap müşteri temsilciliğinden tutunda Müşteri memnuniyeti odaklı çalışan firma bulmak çok zor.Artık sizinleyiz ve ikinci siparişimi oluşturuyorum.Herşey için çok teşekkürler.Başarılarınızın devamı dilerim.
- Sanki Torpilliyim :
Arkadaşlar bu ne hız bu nasıl bi müşteri memnuniyeti düşünmek helal olsun yahu :)
YORUM EKLE













memnun kaldık teşekkür ederiz