Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- elifaydmr74@gmail.com
Elif hanım, öncelikle gecikme için çok özür dileriz, ancak bugün özellikle Cuma trafik yoğunluğu ve sizden önceki siparişlerde teslimat sırasındaki gecikmelerden dolayı Çekmeköy siparişlerinde gecikme yaşadık, anlayışınıza sığınıyor, gecikmenin bir daha yaşanmaması için elimizden gelen çabayı göstereceğimizi bilmenizi istiyoruz.
- sibel@comab.net
Tesliimatınız inanılmaz hhızlı oldu ve sipariş ettiğim çiçek görselden güzeldi çok teşekkür ederim
- aykutsenyildiz@ hotmail.com
İlk defa alışveriş yaptım.Bundan sonra başka biryerden hiç birşey almam.Teşekkürler
YORUM EKLE









Çiçekleriniz genel olarak çok güzel sürekli sipariş veriyorum ama bu sefer gerçekten çok geç teslim oldu not bırakmıştım sipariş verirken ama en geç 3 dediğim halde 5.15 de teslim oldu bunu yazmak istedim teşekkürler ilginiz için