Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- cok guzel
- Karınca
Almis oldugumuz buyuk boy bonsai de gövde ve toprakta cok karınca var.Bugun aldık.Degıstirilmesini rica ediyorum.Salona odalara koyamadim.karıncalar yayildı evin içine.
Değerli Müşterimiz. Özellikle bonsailer sera ortamında muhafaza ediliyor, canlı topraklı çiçeklerde nadiren de olsa karınca v.s olabiliyor, göndermeden önce kontrolleri yapıyoruz ancak sanırım gözden kaçmış, özür dileriz. Bonsainiz hemen alınarak yenisi ile değiştirildi. Sorununuz giderildi. Saygılarımızla. Çiçek Diyarı
- cvsgayrimenkulotomotiv@gmail.com
Not yazan kağıt çok basit kalmış o çiçeğe yinede sağolun teslimat hızlı oldu iÇin
YORUM EKLE













tam resimdeki gibi cok guzel tesekkurler