Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- skucuktez@gmail.com
- nurhayatzeyrek@hotmail.com
Ürünü çok beğendim sadece not kartı hoşuma gitmedi şık bir notluk olabilirmiş.teslimat 14:00-18:00 arasıydı ve 18:20 de teslim edildi istanbul trafiği için görmezden gelinebilir bi gecikme
- İlginize Teşekkür ederim
Daha Önce aldığım bonsaide küçük bir sorun vardı. yetkiliye durumu anlattım ve sonuç: Bu sabah yeni bonzai geldi. Türünün harika bir örneği. İlginize çok teşekkür ederim. Profesyonellik her zaman kazandırır. Belki para değil ama bizi kazandınız. Bir dahaki siparişlerde görüşmek üzere hayırlı işler.
YORUM EKLE













Çok teşekkür ederim. Çok güzel itinalı ve taze çiçeklerle yapılmış muhteşemdi. Emeklerinize ve tam zamanında iletmeniz dürüst ve düzgün çalışmanız a çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. Herkese tavsiye edeceğim. Selam ve teşekkürlerimle.