Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- eyupcan_84@hotmail.com
- TEMSİL VE TESLİM
16/11/2015 TARİHİNDE VERDİĞİM NOLU SİPARİŞİN TESLİMİ VE HAZIRLANIŞINDAKİ İNCELİK VE TİTİZLİK İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER. ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİR.
- Teşekkürler
Kaliteli ürünleriniz ve zamanında teslimat yaptığınız için teşekkür ediyoruz çok memnun kaldık ve tavsiye ediyoruz :
YORUM EKLE













Mükemmel bir çiçektir eşim cok beğendi ve söylenen saatte teslimat gerçekleşti.Çok çok teşekkür ederiz