Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- menekşeler mükemmel
- eylemozmenn97@gmail.com
Çok güzel rengi kokusu görünüşü harika.. Ablama anneler günü hediyesi olarak aldım çok sevdi.. Teşekkür ederiz
- gizem._.94gs@hotmail.com
Her zaman sitenizden sipariş vermekteydim diğer sitelerden ziyade sizin kalitenizi beğeniyordum. Ancak bu anneler günü için sipariş verdiğim bambu çiçekle gelen bambu çiçeğin süslemeleri asla bir değil. Bu sebeple görselin gösterişli olup gelen çiçeğin özensiz oluşu canımızı sıktı. Sonuçta hediye olarak gönderiyorum. Görseldekiyle birebir süsleme olması gerekirdi. Bir daha sitenizden sipariş vermeyi düşünmüyorum.
Degerli musterimiz Anneler günü yoğunluğu ve pandemi şartlarında zor çalışma koşullarından dolayı bu seferlik affınıza sığınıyoruz, Her zaman özenle hazırlamaya gayret ediyoruz.
YORUM EKLE











bu özel çiçekler için çok teşekkür ederim. arkadaşım çok beğendi.