Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Teşekkürler
- Güzel
Kız arkadaşımın doğum günü için gönderdiğim çiçek tam zamanında gitti ve arkadaşım çok beğendi. İyiki varsınız.
- ozlem_0803@hotmail.com
Merhabalar Dün arkadaşımın doğum günü için verdiğim “Sen de bir dilek tut” arajman siparişimi zamanında ve sorunsuz teslim ettiğiniz için teşekkür ederim. Bu sizden verdiğim ikinci siparişim. Henüz canlı olarak göremesemde: kaliteniz fotoğraflardan ve aldığım tepkilerden çok net bir şekilde belli oluyor. Tekrar teşekkür ederim:
YORUM EKLE













Gerçekten ürün görselde ki gibi ve istediğim zamanda teslim edildi.Çiçek diyarı ekibine TEŞEKKÜR EDERİM....