Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Yorum
- aykutsenyildiz@ hotmail.com
İlk defa alışveriş yaptım.Bundan sonra başka biryerden hiç birşey almam.Teşekkürler
- bgrhnszr@gmail.com
Hizmetinizden gerçekten çok memnun kaldım. Öncelikle çiçekleriniz çok güzel ardından normalde ilk teslimat aralığını kaçırmış olmama rağmen ricam üzerine teslimat için belirlediğim saatten de önce getirdiniz. Gerçekten çok mükemmel bir site. Çiçek almayı düşünen herkes buradan almalı diğer siteler gibi seri üretim kıytırık şeyler yok bir kere!
YORUM EKLE













Hernekadar mavi gülünüz eksik kaldıysada vazoyu beyaz gül ve diğer ürünlerle süslemeniz güzeldi. Çiçek beklentimin üzerinde idi beğenildi