Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- egemdenizi@hotmail.com
- kacappi@gmail.com
Ürün çok güzeldi. Emeğinize sağlık. Teşekkür ederim.
- rukiyebircan@gmail.com
Sipariş ve kalite güzel ancak uzun zamandır sizden çiçek gönderimi yapmama rağmen herhangi bir indirim yada hediye göremedim.
YORUM EKLE











İlk defa sizden sipariş verdiğim için tereddütdeydim ama muhteşemdi menekşeler ilginiz ve emeğiniz için çok teşekkür ederim.