Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- ebruakbulut87@gmail.com
- ozlem_0803@hotmail.com
Merhabalar Dün arkadaşımın doğum günü için verdiğim “Sen de bir dilek tut” arajman siparişimi zamanında ve sorunsuz teslim ettiğiniz için teşekkür ederim. Bu sizden verdiğim ikinci siparişim. Henüz canlı olarak göremesemde: kaliteniz fotoğraflardan ve aldığım tepkilerden çok net bir şekilde belli oluyor. Tekrar teşekkür ederim:
- aslikarabag@gmail.com
Sizden her yolladığım ve aldığım çiçek benim için şahaneydi ancak 20 Haziran tarihli gönderimim biraz eksikti her zamankine göre daha soluk ve yıpranmış bir çiçekti gördüğüm . İyi çalışmalar
YORUM EKLE









Bu işi gerçekten çok güzel yapıyorsunuz dilerim bu kaliteniz hep devam eder. Yine çok güzel bir sipariş oldu ve çok memnun kaldım. Teşekkür ederim :