Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Teşekkürler
- yoneticiasistani@etapgumruk.com.tr
HIZLI TELİMAT SÜRECİ İLGİLİ VE ÇÖZÜM ODAKLI YAKLAŞIMLARI İLE BEKLENTİLERİMİZİ KARŞILAYAN BİR HİZMET ALDIK. ÜRÜN KALİTESİ VE SÜREÇ YÖNETİMİ OLDUKÇA MEMNUNİYET VERİCİYDİ. TEŞEKKÜR EDERİZ....
- Teşekkürler
Aradığım bir bitki idi. İlk defa alışveriş yapmama rağmen sıkıntısız bir şekilde bitkiler elime ulaştı. Fakat kargonun azizliği olsa gerek saksı kırık geldi. Gönderilen ürün resimdeki ürün ile bire bir aynısı geldi. Hepsi kaliteli hepsi güzel hepinize teşekkürler.
YORUM EKLE









Çok sevdiğim kardeşimin mutlu olmasına vesile olduğunuz için teşekkürler... Zamanında teslimat ve hız harika. Bu 2. Siparişim hiç pişman etmediniz beni.