Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- kacappi@gmail.com
- İŞİNDE EN İYİSİ !
Siparişi verirken çok tedirgin oldum . Hatta göndermeden önce resim göndermelerini istedim ve gelen resim karşısında çok şaşırdım çünkü çok güzel iş çıkarmışlardı!. Çok teşekkürler çook çok memnun olduk yapılan işe .
Güzel yorumunuz için biz teşekkür ederiz. Her daim en iyisini yapmak için çaba gösteriyoruz, Müşterilerimizin menmuniyeti bizi mutlu ediyor. Bu güzel yorumlar bizi, hep daha iyisini yapmak için motive ediyor.
- TESEKKÜR
Kardesıme doğum çiçeği olarak gönderdim ve hastaneye gıttıgımde gercekten cok begendım.Fıyatına gore kalıtesı cok ıyı bence ve gunlerce taze kaldı solmadı
YORUM EKLE









Ürün çok güzeldi. Emeğinize sağlık. Teşekkür ederim.