Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- Teşekkürler
- TEŞEKKÜR
KIZ ARKADAŞIMI İSTEMEYE GİDERKEN TELEFON EDİP BU ÜRÜNÜ YAPMALARINI RİCA ETTİM GİTTİĞİMDE RESİMDEKİNDEN ÇOK DAHA GÜZEL OLARAK ÖZENLE HAZIRLANMIŞTI ALIP ÇIKTIM ÇOK MEMNUN KALDIM TEŞEKKÜR EDERİM TAVSİYE EDERİM ... son olarak büyük firmaların resimlerine aldanmayın derim resimdeki kadar özenli bulamazsınız yapanıda bulamazsınız
- HARİKA
Resimde olduğundan kat ve kat daha güzel... hemde hızlı kargo ellerinize sağlık...
YORUM EKLE













Aradığım bir bitki idi. İlk defa alışveriş yapmama rağmen sıkıntısız bir şekilde bitkiler elime ulaştı. Fakat kargonun azizliği olsa gerek saksı kırık geldi. Gönderilen ürün resimdeki ürün ile bire bir aynısı geldi. Hepsi kaliteli hepsi güzel hepinize teşekkürler.