Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- çiçek hakknda
- marczakiewicz85@gmail.com
Sipariş zamanında geldi. Tüm adımlar hakkında çok net ve düzgün bilgi verildi. Memnum kaldım. Teşekkür ederim.
- hoş
Anneme sipariş ettim. Gerçekten hoş ve farklı bir ürün. Annem çok beğendi. Zamaanındsa teslimat için teşekkürler..
YORUM EKLE









gerçekten çok beğendim.görseldeki çiçekle aynıydı.Genelde görselden farklı oluyor çiçekler.Ama ben çok beğendim.Hatta bir arkdaşımada tavsiye ettim aynı gün.O da çok beğenmiş.Teşekkür ederim hizmetiniz için.görüşmek üzere.Başka şehirlerede çiçek gönderebiliyormuyuz acaba?