Sitemize Gelen Yorumlar (3)
- fmozturk@gmail.com
- ercan-nihal@hotmail.com
Bu çiçeği yeni evimiz için aldık ve çok aradık bunu bulmak için ve sonra sizin çiçeği bulduk. İyiki de sizi bulmuşuz. Çünkü internette beğendiğimizden Çoook daha güzel bu çiçek. Emeğinize sağlık her kuruşu helal olsun
- Tesekkur ve Sikayet
Sayin yetkili. Size verilen siparis zamaninda teslim edildi. Annem cicekleri ve aranjmani cok begendi. Ancak siparise dahil olan bir adet fil biblo paketten cikmamis. Lutfen konuyla ilgili olarak gerekeni yapip fil biblonun teslim edilmesini temin ediniz. Tesekkurler
Merhaba,
Siparişinizde yaşanan durumdan dolayı Cicekdiyari.com ekibi adına özürlerimizi belirtiriz. Eksik aksesuar ve sürpriz hediyemiz adresinize teslim edilmek üzere yola çıkmıştır.
Teşekkür ederiz.
YORUM EKLE










15 gün öncesinden sipariş vermeme ve bu mevsim çok bulunmayan bir çiçek seçmeme rağmen zamanında ve eksiksiz teslimat için teşekkürler.